Thursday, March 8, 2012

मेरो खुशी

जीवन संग्राममा,

म एक्लै सोंचमग्न हुन्छु |

हृदयका पीडामा म एक्लै रुन्छु ||

म रोऊँ किन ?

म पीरूं किन ?

जगत हेरी म हाँसिदिन्छु |



अस्पतालको गल्लीमा,

तीन दिनको भोको त्यो,

हात फैल्याई भिख मागिरहेको थियो |

‘यो अपांगलाई दया गर्..’भन्दै थियो ||



बार्दलीमा हेरिरहँदा एउटा अन्धो,

मात्र मनको प्रकाशमा,सेतो छडीको सहारामा,

गन्तव्य पहिल्याउँदै थियो |



अनि टिभी हेरिरहँदा ‘नीक’,

सुसमाचारमा जोशिदै थियो ||



उता पर धनकुटामा,

‘सेरिब्रल पाल्सी’ पिडित ‘झमक’,

अँध्यारामा खुट्टाले,

साहित्य लेख्दै थिई |

मेरो घर-अगाडि बाटामा,

एउटी सबलांग सुन्दरी,

छिल्लिएर हाँस्दै थिई ||

निकै ठाँटिएर पहिरनमा,

कुन्नि कता लम्किदै थिई ||



किन दाँजू म आफूसित धनीहरुलाई ?

किन दाँजू म आफूसित सुखीहरुलाई ?

ती त अनन्तताविहिन आत्मा हुन् ‘कठैबरा’,

ती चिन्दैनन् परमेश्वरलाई ‘बिचरा’ |



अन्ततः म त कति धनी,

म त कति सुखी,

किनकि,

धन्य ! परमेश्वर,

तिमीले मलाई त्यस्तो बनाएनौ ||
प्रतिक्रिया दिनुहोस्